Gra planszowa Just Play Imopeksis

199,00  159,00 

„Just Play” to gra edukacyjna, której celem jest rozwijanie świadomości sportowej wśród młodych zawodników, ich rodziców i trenerów. Poprzez zabawę uczestnicy zdobywają wiedzę z zakresu techniki, przepisów gry, motoryki, psychologii, dietetyki, teorii treningu oraz ogólnej wiedzy o sporcie. Gra koncentruje się na dyscyplinach drużynowych: koszykówce, siatkówce, piłce nożnej i piłce ręcznej. Wielokrotne rozgrywki pozwalają graczom zgłębiać mistrzostwo techniczne, uczyć się podejmowania samodzielnych decyzji oraz radzenia sobie z wysiłkiem psychicznym i fizycznym.

Category:

Description

ZBUDUJ ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH ZAWODNIKÓW I ICH RODZICÓW!

Dlaczego warto mieć grę?

  • Wszechstronny rozwój: technika, taktyka, psychologia, dieta – wszystko, co prawdziwy sportowiec musi wiedzieć!
  • 4 dyscypliny: koszykówka, siatkówka, piłka nożna i piłka ręczna – wybierz swoją ulubioną! 3
  • Poziomy trudności: liga szkolna, Ekstraklasa czy Liga Mistrzów? To Ty decydujesz!
  • Modularna plansza: każda rozgrywka to nowe wyzwanie – nuda nie istnieje!
  • Idealny prezent: dla młodych zawodników, rodziców i trenerów – bo sport to więcej niż gra!

Uczestnicząc w pojedynku, uczestnicy są poddawani wielu próbom. Ich zadaniem jest odpowiadanie na pytania, wykazanie się sprawnością i kreatywnością myślenia.

Dobierając odpowiednie karty ze stosów, odpowiadasz na pytania, na które nikt poza Tobą nie zna odpowiedzi. Zawodnicy uczą się wzajemnie tajników piłki nożnej, koszykówki, siatkówki i piłki ręcznej. Kto jest gotowy do gry? Komu oda się zwyciężyć w prawdziwym meczu? Dowiesz się tego już po pierwszym pojedynku!

Zawartość pudełka

  • 2 dwustronne plansze do gry (z czterema dyscyplinami sportowymi)
  • 6 pionków
  • 1 kostka do gry
  • 55 kart fazy nauczania (zielone)
  • 55 kart fazy doskonalenia (niebieskie)
  • 55 kart fazy trenowania (czerwone)
  • 27 kart przerwa w grze (żółte)
  • 2 formatki z żetonami
  • instrukcja do gry

Idea gry

Każda rozgrywka ma na celu budowanie świadomości młodych zawodników, ich rodziców i trenerów. Zdobywanie wiedzy, umiejętności i kompetencji sportowych to obowiązek każdego sportowca, który pragnie sięgać po najwyższe cele sportowe i życiowe.

Pytania w grze dotyczą elementów technicznych, przepisów gry, motoryki, psychologii, dietetyki, teorii treningu sportowego oraz wiedzy ze świata. Całość osadzona jest w przestrzeni sportów drużynowych: koszykówki, siatkówki, piłki nożnej i piłki ręcznej.

Przechodząc grę wielokrotnie uczestnik zapozna się ze szczegółami mistrzostwa technicznego, z sytuacjami, w których wymagane są samodzielne decyzje oraz podejmowanie dużego wysiłku psychicznego i fizycznego.

🔥 JUST PLAY – ODKRYJ MISTRZA W SOBIE! 🔥

Kup grę

Twórca koncepcji gry

dr Tomasz Wilczewski

Pedagog, magister wychowania fizycznego, ukończył AWFiS w Gdańsku. Nauczyciel w szkole podstawowej z 10-letnim stażem, trener pierwszej klasy w koszykówce. Były zawodnik ligi zawodowej, od 10 lat trener koszykówki młodzieżowej. Certyfikowany wykładowca Polskiego Związku Koszykówki w aspekcie nauczania i doskonalenia umiejętności technicznych. Współautor czterech podręczników z zakresu pedagogiki, kultury fizycznej i sportu. Certyfikowany wykładowca światowego systemu badań zachowań Extended Disc. Współautor książki “Współczesna Pedagogika” i metodologii Imopeksis.

Przebieg gry

  • Przygotowanie: Gracze wybierają dyscyplinę sportową i układają żetony z numerami od 1 do 214 na planszy, tworząc unikalną ścieżkę rozgrywki.
  • Mechanika gry:
    • Każdy żeton zawiera trzy strefy: Fazę nauczania (zielona), Fazę doskonalenia (niebieska) i Fazę trenowania (czerwona).
    • Gracz, który postawi pionek na wybranej strefie żetonu, losuje kartę z odpowiedniego stosu (zielonego, niebieskiego lub czerwonego) i odpowiada na pytanie.
    • Karty żółte symbolizują przerwę w meczu – gracze samodzielnie decydują o jej rozpoczęciu i wykonują zadania z wylosowanej karty.
  • Zakończenie gry: Rozgrywka kończy się, gdy pierwszy lub ostatni zawodnik dotrze do pola z numerem 214.

Przykładowe karty z zadaniami

Poziomy trudności odpowiedzi

  • Liga szkolna: Jeden gracz decyduje o poprawności odpowiedzi.
  • Ekstraklasa: Większość graczy musi uznać odpowiedź za poprawną.
  • Liga Mistrzów: Wszyscy gracze muszą zaakceptować odpowiedź.

TUTAJ MOŻESZ KUPIĆ GRĘ JUST PLAY IMOPEKSIS

Kup grę