Coś nie działa?
Jeżeli zapisałeś się do newslettera, a wiadomość z potwierdzeniem zapisu do Ciebie nie dotarła, koniecznie sprawdź foldery SPAM i „Oferty”. Czasem zdarza się, że pierwszy e-mail od nas ląduje tam, gdzie nie powinien. Co poza dotarciem do niego powinieneś zrobić, żeby kolejne wiadomości od nas odczytywać już bez kłopotów?
- Przenieś wiadomość z folderu SPAM / „Oferty” do folderu „Odebrane”. Większość skrzynek pocztowych taki ruch użytkownika zapamiętuje, dzięki czemu kolejne korespondencje od nas docierają już do adresata.
- Aby mieć pewność, że kolejne wiadomości od nas do Ciebie dotrą, dodaj adres kontakt@ekstratrener.pl do swojej książki adresowej na stronie Twojej poczty elektronicznej.
Wiadomości od nas nie ma w folderze SPAM?
Sami mieliśmy ten kłopot! Tak, mamy skrzynkę w serwisie o2.pl, ale „podpiętą” pod Gmaila. Niestety w SPAM-ie na Gmailu nie znaleźliśmy linka z potwierdzeniem zapisu do subskrypcji i… musieliśmy zalogować się bezpośrednio przez o2.pl. Dopiero tam w folderze SPAM odnaleźliśmy maila z potwierdzeniem i z poziomu tamtejszej książki adresowej musieliśmy zapobiec kolejnym komplikacjom (patrz powyżej – punkty 1 i 2).
Jeżeli spróbowałeś tego, co opisaliśmy powyżej i nadal nie udało się rozwiązać Twojego problemu, napisz do nas na kontakt@ekstratrener.pl.